Alla inlägg den 5 december 2010

Av Jaxgård - 5 december 2010 20:49

  

Hej och hååå va tiden går...andra advent redan och här i skogen har vi haft det KALLT som attan...mellan 15-18 grader hela tiden men idag så är det faktiskt BARA några minusgrader...sköönt som omväxling.

Har blivit lite kortare promenader med vovvarna den sista tiden men imorgon hinner vi nog med en lång promis före jobbet....ha jobbat hela helgen med långa dagar så man är lite slut nu.

Är lite orolig för vår "gamle" Gilda som nu är på sitt fjortonde år....hon är hur pigg som helst när vi går på promenaderna...men...just när hon ska resa sig efter att ha sovit så "faller" hon ihop och man måste resa henne..mycket märkligt och imorgon ska jag ringa djursjukhuset i Falun o höra mig för....känns inte alls bra för det står ju inte på förran vi åker till Thailand  (22 Dec. i 3 underbara veckor) )och min bror Putte och Marie ska vara här och se efter allihopa....Vi får se hur hon mår imorgon.

Mina älsklingar ligger just nu nere och tar det lungt framför brasan och vi har en underbart skön fridfull kväll med tända ljus efter helgens långa arbetsdagar...ska ner och titta på Söndagsfilmen nu....

Ha en fortsatt fin advent.....

      



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards