Alla inlägg den 5 juli 2023

Av Jaxgård - 5 juli 2023 22:43

Idag grattar vi Lilly-Finn valpar som fyller 5 år
Stort grattis till er alla i till denna fantastiska superkull

I denna kull är min underbara Shakira född med sina 10 syskon
Hipp hipp huraaaaa för er allihopa och är säker på att ni alla har haft en underbar födelsedag då ni alla är så älskade

Happy birthday to you all

Det här är er mamma Lilly på vår brygga i Finland en härlig rofylld kväll för 6 år sen
Vad jag älskade denna underbara flicka
Vi var best of friends? du finns inte längre men djupt saknad
Du efterlämnade finaste Shakira till mig iallafall LOVE

Av Jaxgård - 5 juli 2023 14:13

Vi har nu varit här i vår strandhus i Finland en vecka och flickorna stormtrivs här som vanligt

De badar och jagar småfisk och tycker det här är deras paradis
Min syster med man och min bror är också här och vi har fullt upp med försäljning av hus skog och tomter

Om bilderna syns för stora kolla i webversionen

Härliga tider för badtokiga labbar

Sorgligt men vi måste tyvärr sälja vårt hus då det ligger för långt bort för att skötas väl
Igår hade vi mäklare här och dottern till mäklaren köpte vår skogsparti omgående då den låg granne med hennes hus. otroligt vilken tur vi alla hade

Syrran hälsar på vovvarna i min provisoriska hundgård jag gjort åt dem
Jag och tjejerna har egen lite stuga på gården med varsitt rum

Appoteringstokiga Shakira på språng medan svarta maran bara jagar småfisk
Hon skiter i apportering och blir sur då Shakira skriker av glädje över en löjlig apport och skrämmer bort hennes småfiskar

Varsitt hundben hinner det också med vid strandbastun

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards