Alla inlägg den 16 maj 2023

Av Jaxgård - 16 maj 2023 08:40

Efter en ledsam resa till vårt hus i norra Finland och begravning av vår pappa så är man hemma igen?120 mil igår känns lite i benen men syrrans man Bengt är en säker chaufför? allt gick så bra det bara kan ?
Nu ska jag tillbaka dit om en månad igen men då får vovvarna följa med för de älskar vårt strandhus där de kan vattenapportera och vandra runt i vattenbrynet och försöka fånga småfisk..
Idag ska jag ta hand om flickorna och vi ska ta en riktig långpromenad och bara mysa

Obs om bilderna syns för stora kolla webbversionen

Sov gott kära pappa bredvid vår mamma
Nu möts ni igen

Syrran med familj i Finland
Har sån tur att syster min är kock och vi fick supergod mat hela veckan vi var där

Shakiras småttingar

Leon
En stilig pojke

En kull för några år sen

På besök hos Karin i Vartofta
Alltid lika trevligt

En liten cava före middan hos Karin

I helgen ska jag och Alicia hitta på något roligt
Här är vi på Leos lekland som hon bara älskar

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards