Alla inlägg den 29 september 2021

Av Jaxgård - 29 september 2021 19:07

Dagarna går och händer väl inte så mycket just nu...Shakira är skendräktig och skitdryg på Sahara... stackarn... hon brukar gå och gömma sig när Shakira kommer stormande...
Båda flickorna fäller just nu .. men .. det blir bättre...
Skulle varit till Åland och tävlat med Shakira men hon är ju urfälld och arbetar hårt med att få ner henne i vikt... det har faktiskt blivit bättre och damen har numera midja också..
Imorgon blir det Friskis med tjejerna igen och hämtning av Alicia på dagis...
Kommer lite gamla arkivbilder ....

Här lite bilder för 6 år sen när jag och Karin var till Åland och tävlade ..Bilden med 3 flickor på är längst fram Nelly med sina döttrar Vera och Lilly ....
Lilly är Shakiras mamma... gick jättebra för hela gänget...

Här är Shakiras mamma Lilly...Country Looks Looking So Lovely
Cert BIR i Åland 6 år sen...
Karin och jag firade kvällen på en restaurang vid havet med oxfilé och ett glas rött...
Superrolig resa

Längtar längtar... har börjat kolla på flyg men måste vänta tills man vet vilka bestämmelser de har till jul...
Jag och mina syskon flyger till vårt hus i norra Finland i slutet av nästa månad iaf...

Shakira som baby

Sahara.. här 6 mån.med matte vid vår brygga i Taivalkoski...en fridfull kväll

Mina ögonstenar..

Pärlan med syskon

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards