Alla inlägg den 23 augusti 2021

Av Jaxgård - 23 augusti 2021 19:58

Kom just hem efter att ha plockat en hink lingon på rekordtid med mina fyrfota vänner... i en av våra hagar lyser tuvorna röda i klasar så det gick fort....och jag skulle kunna ställa upp i SM i lingonrensning så fort går det... vi brukar tävla med min sonhustru och när hennes föräldrar var här och de har inte en suck att hänga med hehee.
Annars händer det inte så mycket nu när man inte har valpar.... men... nu följer en månad med en massa aktiviteter med lite utställningar tycker att Shakira fortfarande är lite tung och lite häng kvar sen valpning så det blir hårdträning framöver..spännande..men kul att äntligen få komma ut lite sen får det väl gå som det går..
Trevlig kväll

Mina duktiga hjälprepor i lingonskogen.... som tack fick de ett varsitt märgben så nu är det lugnt närmaste timmen....

Den här vackra pojken heter Sarek och är en son till Shakira.. de är födda i Januari i år..
Han är högt älskad av fam. Jansson i Stockholm
Det var 2 ljusare valpar i kullen.. Sarek och min fodertik Roxie... kopior av varandra

Denna söta tjej heter Freja och är helsyster till Shakira men född året före henne.
Lilly -Ponco barn

Ett härligt minne från Backamo för 7 år sen
Lilly till vänster.. vinnare av unghundsklassen med ck 4BT
Samt hennes mamma Nelly 4 ökl med ck
Hennes matte är min bästaste vän Karin Neiger som fyllde år igår.. Stort Grattis igen på din dag... kram

Besök hos Karin för att hämta hem Lilly... med mig hade jag Majken och hos Karin bodde ju Lillys mamma Nelly samt Lillys kullsyster Vera.
Karin var gullig och tog hand om Lilly när husse och jag var i Thailand några veckor.
Alltid ett kärt besök..

Lilly Poncho valpar födda 2017

Och här med

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards