Alla inlägg den 10 maj 2021

Av Jaxgård - 10 maj 2021 17:57

Nu så har vårat girlpower gäng kommit upp på benen och knallar runt i valplådan... nästan alla har ögonen öppna nu och de är så fantastiskt vackra med sina skinande svarta pälsar... äter som hästar och verkar very heaulthy....

I mammas trygga famn...nytagen bild
Imorgon hoppas jag få till lite närbilder..

Såhär brukar det se ut efter mammas mjölkbar.... gänget hänger i hörnen.. mätta och belåtna

Bild från 10 år sen.... på pojkarna bus
Nostalgi så det förslår..

Det här är min halvfodertik Roxie 3 månader med matte Moa...Shakiras dotter och så lik sin mamma.. oj vad vi väntar på att utställningarna ska komma igång...

Valparnas mormor är det här... och Lilly var min allra bästa vän... vi hade så mycket roligt ihop... hon var med mig till vårt hus i norra Finland ett par gånger... vi var på utställning i Uleåborg och Kemi och det gick så bra ... hon jagade renar bakom vårt hus och hon älskade att apportera vid vårt strandhus... vi miste henne alldeles för tidigt och jag saknar henne så ... men hon efterlämnade min käraste Shakira till mig iaf...all kärlek till dig

Shakiras son Sarek... så lik sin syster Roxie

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Maj 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards