Alla inlägg den 2 mars 2021

Av Jaxgård - 2 mars 2021 14:58

Idag har jag försäkrat hela kullen i Agria och allt är väl i valphagen.... de hade rullat runt rejält när jag gjorde rent i hagen och de är alla så livskraftiga och starka och blir vackrare för varje dag.... satte in en blänkare på dem i Labradoren.se och är väl uppe i 600 likes nu tror jag det var och så fina omdömen om dem..

Världens snabbaste leverans av mina valplådor... beställde dem i Måndags och nu på morgonen hade de levererat dem utanför huset när jag vaknade.... otroligt
Alla får en sådan här praktisk foderhink med 3 kg torrfoder till valpen.. en filt med mammas doft på lite valpgodis och presentkort...
Dessutom kommer det valpkit från Agria med både filt och febertermometer och lite annat kul....
Så nu klarar sig mina valpköpare med maten i början...

En av pojkarna får vara dogmodel idag..
Mr Green...

Av Jaxgård - 2 mars 2021 07:47

Godmorgon från oss alla... vi mår bara bra och växer som bara den.... vi är avmaskade för andra gången och mår toppenfint allihopa.... vi får smaka lite från mammasmatbar fortfarande men snart är det roliga slut... vi måste klara oss själva och det går ju toppenfint... kram från valplådan....

Här är vi....vi leker och busar som bara den nu....

Mamma är fortfarande bäst...

En till så är jag Champion säger Shakira...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11 12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards