Alla inlägg den 4 augusti 2020

Av Jaxgård - 4 augusti 2020 18:19

Så har då jag och flickorna kommit hem igen då efter 2 fantastiska veckor i vårt hus med mina syskon och pappa...
Resan på 120 mil gick strålande och min kära Quisqai suv spann som en katt hela långa vägen och den är underbar att köra...flickorna var så lugna och fina och inte ett enda klagande hördes... nu springer de och jagar varandra och mår toppenfint.... vår gamling Elias har tydligen varit krasslig 2 Måndagar i rad och husse har vakat över honom men gossen var överlycklig igår när matte kom hem och helt pigg och matglad igen..

Tack Finland för denna gång...
vi åker snart tillbaka dit igen... men... tar nog flyget nästa gång

Vilket är godast hmnnnnnn
Plockade hjortron i Finland och dessa fina hallon i morse på morgonrundan... gissa vad mycket hallon vovvarna fick i sig

Dessa fina rosetter och priser hade kommit när vi var borta... Shakira har tydligen varit på on line utställning igen... tusen tack säger vi
Snart får de börja med hundutställningar igen i Finland
När vi åkte dit så stog det 7-8 gränspoliser och kollade alla Utländska bilar men då jag visade att vi hade hus där så var man varmt välkommen ... inte tal om att visa sitt coronatest jag gjort och ingen kollade vovvarnas pass heller..
på hemresan var det bara att passera tullen utan vidare..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards