Alla inlägg den 3 april 2020

Av Jaxgård - 3 april 2020 19:02

Man har bara varit till stan en enda gång senaste månaden... ingen Friskis o Svettis för oss då man är rädd för smitta då min man är i smittrisken pga sin sjukdom som börjar på C.
Är på långa promenader med vovvarna och däremellan NANNY åt Alicia som just nu är hemma från dagis pga smittrisken.

Lungt och fridfullt här på landet bara så besviken och ledsen att jag och mina syskon inte kan fira vår pappas 90 års dag då gränsen är stängd till Finland och förbud på äldreboendet... hmnnnn hur ska allt detta sluta...
Nu blir det iallafall Fredagsmys för oss och vi gör väl alla så gott vi kan som läget är..
Varm kram till alla från oss i skogen...

Stort GRATTIS till Saharas kullbror Balder som blivit röntgad med A-A höfter och fria armbågar... kram även till husse och matte
Sååå roligt...

Idag var jag till min sonhustru Nan och fick tjusiga volymfransar... bara att boka tid på Willendrof Academy i Borlänge..

Farmor och Alicia har superkul tillsammans nästan varje dag... gullungen

Thailand för över 1 år sen... nyss hemkommen efter spa... hoppas man kommer iväg till vintern igen

Det var då det..kul hade vi som vanligt

Det var då det ... före coronan

Shakira som baby med Elias

Lillys och Poncos kull född 2017

Macy leker med sina valpar... pappa är Elias

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards