Alla inlägg den 30 mars 2019

Av Jaxgård - 30 mars 2019 16:14


  8 dagar är vi nu

Av Jaxgård - 30 mars 2019 08:01

Idag ska jag kolla om man lyckas få in en filmsnutt på bloggen... måste nog använda stora datan så vi får se... kul för våra blivande valpköpare att se... satte in en liten snutt på Instagram igår...
Annars är allt väl i hagen och de växer o växer och är såååå för sig... ser ut att bli vackra starka valpisar allihopa...
Imorgon tar jag ledigt och matte och Shakira ska ut på utflykt tillsammans.... det blir ju alltid lite mindre tid för de större när man har så små valpar men imorgon ska vi ha en dag ihop min vackra fina Shakira nu 8 månader och är i bra hull igen..
kanske jag berättar sen vart vi ska heheee
Husse är iaf valpvakt under dagen...
Till er alla... ha en toppen Lördag
Allt från valphagen denna gång

Matte o husse måste ju också ha mat... gjorde Paolos pasta med Ricotta ost idagå

Nu längtar man till sommaren så vovvarna kan gå till vår brygga och simma lite... lycka är att äga en egen liten sjöplätt där vovvarna kan traska runt hur mycket de vill..
De älskar att simma ut till ön och utforska vårt grillställe där

Här är det Lilly som tar sig en tur

Lyckliga labbar leker i vattenbrynet

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards