Alla inlägg den 8 oktober 2019

Av Jaxgård - 8 oktober 2019 09:54

Igår morsse var syrran och jag till F&S igen och nu hade vi dans soft på programmet istället för jympa.... tänk er att få dansa till härlig musik i en heltimme... yeaaah... och Maggan som var ledare var så duktig så jag fick lov och berömma henne efteråt.. tror hon blev glad ... vi kör 2 gånger i veckan och jag och Karin var och köpte nya jympa kläder till mig häromdan... är så glad nu när min syster fått pension att vi kan köra tillsammans..
Ringde nyss och fick tid för röntgen till Shakira... hmnnnnn har dragit ut på det men det måste ju göras...
Det blev så tyst härhemma efter att Karin åkt hem med vovvarna för vi hade ju så kul tillsammans allihopa..
Idag är man bjuden på Lunch ute med husse...men först en tur med mina fyrfota älsklingar.. höres

Släktträff
Skilla Vera och vår Lilly har alla Nellie till mamma ( Lilly var Shakiras mamma)så Vera är moster till Shakira)
Sahara har Lotta som mamma och Edwin som pappa och Elias som morfar

Rena släktträdet

I Lördags när mamma och pappa var på kalas så var farmor NANNY till lilla söta Alicia
Kan säga att inte sitter hon still såhär många minuter....till och med teven har flyttats upp då fröken är på allt heheeeeee
Igår var farmor och köpte sötaste gungstolen på Ikea till vår yrhätta

Med gänget på promis... inga smithundar numera

Vi hade en trevlig Lördagkväll vi två

Farmor köpte den här fina köksmöbeln till vår son med Fam ... blev superbra... och jaaaaa vet att jag skämmer bort dem för mycket men har ju bara ett barn så det så..

Saharas bröder

Shakira i somras i Gimo

Sahara med syskon
den här pojken rymde hela tiden så fort han fick chansen... men mamma har koll. heheee
Han var rolig han .. så självsäker

Helsyskonen
Pärlan o Shakira hade jätteskoj och BFF vänner för livet

Nämen dra på trissor... nu har Shakira lånat mattes papiljotter igen hihiiiiii

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards