Direktlänk till inlägg 14 september 2019

Middag..

Av Jaxgård - 14 september 2019 16:26

En kall men Solig dag och har varit till Kuusamo med vår pappa och ätit en god Lunch..varit med vovvarna till grustagen så de fick springa fritt och de var helt stolliga av lycka..tycker att Shakira är lite för burdus mot lilla syster ibland men de stortrivs här och på Måndag så åker jag och flickorna hem för den här gången..
Ikväll är vi bjudna på middag hos min kusin Nicke o Ella... ska bli så trevligt... de bor bara typ 70 m från oss... trevlig helg

Flickorna leker för fullt.. sen kväll

Mina älsklingar vid strandbastun igår

Fröken långben älskar att leka vid bryggan

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jaxgård - Söndag 5 maj 10:49

Det har varit en lugn och behaglig natt med de små men mamma ville ha mat klockan fyra i morsse Oj vad hungrig stackars mamma var men det kostar på att föda hennes bamse kull Efter det har hon fridfullt legat med valpisarna fast jag har härjat med ...

Av Jaxgård - Lördag 4 maj 10:10

Det finns en filmsnutt på de så på FB och insta Snart kommer jag nog på hur man sätter in den på bloggen med hoppas jag ...

Av Jaxgård - Lördag 4 maj 08:25

Här kommer en direktrapport från valphagen Alla valpisar går upp bra i vikt och är nöjda och belåtna fast de är så många Mamma Shakira har gott om mjölk och pysslar om de små lugnt och fridfullt Småttingarna har tur som har en sådan kärleksfull m...

Av Jaxgård - Onsdag 1 maj 07:59

Det har varit en lugn natt nu men igår hade Shakira efter värkar för det brukar de ha efter 3 dagar så det blev några vändor ut under natten De har sin valplåda i matrummet och där sover jag själv bredvid den på min campingsäng heheee men det går h...

Av Jaxgård - Måndag 29 april 10:02

I Lördags morsse började Shakira att valpa Och de första kom med attans fart medan de sista 2 kom som en överraskning på kvällen för trodde det var klart efter nummer 9 Hon födde 11 valpar men tyvärr var det en som inte klarade sig Vi har nu 5 p...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards