Alla inlägg den 13 juni 2018

Av Jaxgård - 13 juni 2018 17:48

Först igår var jag riktigt säker på att Lilly är med valpisar .. hon är 5 veckor och 2 dar på väg och redan tjock... hon har till och med börjat krypa under gästhuset redan till mattes förargelse för hon lortar ner sig ju.. det brukar de ju göra strax före valpning hmnnnnnn
Spännande spännande.. ca 8-9 Juli är det dags ..
Idag har jag varit till Grängshammar och hälsat på min fodertik Luna hos familjen Fernholm ... hon är från Elias sista kull och Lotta och från kullen född 2016....hon är friröntgad med A-A höfter och fria armbågar så nu ska vi kolla in några lämpliga utställningar... Hos Monica och hennes man bor även 12 årige Gimli som är från oss.. tack för trevligt besök på er fina gård..

Det är inte lätt att få till en superbild..
Tyvärr kom inte Lunas fina rumpa med riktigt...2 år är damen nu

Matte Monica kör lite utställningsträning ovan

Min älskade Elias dotter....Luna
En underbar gladlynt följsam flicka

Efter besöket hos Monica har jag varit ?Nanny? åt Alicia några timmar när mamma har jobbat...
Hon fick denna roliga gunga som går på el och spelar fin barnmusik samtidigt.. oj vad hon blev förskräckt första gången när den började gunga runt...

Lillys dotter Leia

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards