Alla inlägg den 15 maj 2018

Av Jaxgård - 15 maj 2018 19:23

Och en underbar varm ljuvlig dag... jag och husse var en vända till Annuals kennel igen då husse som ju är bilhandlare köpte Lenas gamla bil till försäljning..... Lena frågade ju mig då jag var där och parade Lilly om husse var intresserad så då hjälper vi varandra ...helt perfekt
Man är ju ledig flera dar till och på Lördag blir det FEST i Holmtjärn... lillhusse Victor fyller 25 år och det ska firas.... catering på Thaimat är beställt och en bamsetårta från mitt jobb likaså...
ligger i min mysiga HACIENDA och myser.... kan det blir bättre.. vovvarna ligger lite här o där och har det toppen....
Ha en fin kväll.



Lilly håller matte sällskap alltid

Goofy och Macy rensar mattes rabatt

Gilda med valpar...

Besök hos May
May med Tinya och Ingrid med Skilla..underbara vovvar
Tinya fick CERT och Skilla 5 CERT o viltspårchampion blev alltså dubbelchampion

Så här började det hela .. Victor leker med Nelly från vår allra första kull
I bakgrunden syns hennes mamma Lucy ( vår allra första avelstik) samt kennelns storstjärna Caddy.... båda tikarna och de enda vi köpt in är från Applejack?s Kennel... vilken start vi fick...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards