Alla inlägg den 21 mars 2018

Av Jaxgård - 21 mars 2018 21:46

Har ju varit ledig och på morgonen var man tvungen att hoppa upp på taket på vårt numera gästhus sen Victor flyttat med Nan och baby till vårt tidigare uthyrningshus...., jösses vad mycket snö det var ... säkert över 1 meter med tung snö.... vi var oroliga att huset skulle braka ihop så igår började jag och Vicke att skotta och idag körde jag själv då husse är väldigt dålig fortfarande men på eftermiddan var jag bjuden på födelsedagskalas hos min syster så... vår son med lite hjälp av husse hade fixat resten ... skööööönt att det blev gjort .

Väntar och väntar på Lillys löp.... nu får hon väl sätta igång då.... hmnnnnnn

Rolig bild jag gjort på vovvarna och jaaaaa
Matte är så barnslig heheee
( kolla Lilly har fått ögonbryn)

Kalas hos min syster idag...
Grattis syster... 62 bast idag

Min nya kärlek... mitt underbara barnbarn
Alicia nu 5 veckor och sötare för varje dag...
imorgon får jag vara barnvakt då hennes driftiga mamma har en kund i hennes nya skönhetssalong igen.... yes I like

Detta fina fårskinn skickade min bästaste vän Karin till lilla Alicia med hennes initialer på insidan samt lite mer presenter.... såååå gulligt av dig Karin och Vicke och Nan blev så glada.
(Karins dotter med sambo har uppfödning av Gutefår)

Lillys kull 2016

Lek i vattenbrynet vid vår egen lilla sjö

En av Lillys coola grabbar..
helt avslappnad och harmonisk

Halva gänget har tillgång till mjölkbaren ... resten väntar på sin tur...är man 10 syskon så får man dela heheee men allt gick super..

Valpisarna hade egen " Nanny" i somras...
Min sonhustru Nan.... hon kelade och tvättade och pysslade om dem hela tiden och fällde en tår såklart när de flyttade precis som matte.,

Släktträff hemma i somras då min gode vän Karin var här med Lillys mamma Nelly och Lillys kullsyrra Vera...
Alla levde upp och och hade superkul tillsammans..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards