Alla inlägg den 14 november 2018

Av Jaxgård - 14 november 2018 12:09

Kom precis hem efter en uppfriskande promis med vovvarna och tror inte Shakira missade en enda vattenpöl vi passerade och hon dansade runt som en galning av lycka och stackars Elias fick också några hårda kyssar av fröken men gossen är så himla tålig så han blir ju aldrig arg fast hon biter sig fast....

Har funderat lite och kommit fram till att jag nog ska para Luna i början av nästa år om allt går som det ska...
Luna är dotter till Elias samt Lotta och född 2016... hon har höfter A-A och fria armbågar och Luna var ju med på utställningen i Lördags och fick Exellent med finfin kritik och första gången hon ställdes ut sen valp och min halvfoder tik som bor hos Monica och hennes man till vardags...
Vill nog ha en svart hane denna gång och Luna finns nu med på min hemsida under TIKAR..
Det är fullt upp nu med allt.. ska vara ?Nanny? hela helgen då Nan ska på skönhetsmässa i Stockholm och Vicke ska med också så de ska få mysa på Lyxhotell ....
Annars så är jag ju utbjuden av husse o lillhusse med Fam. på restaurang ikväll.... hoppsan . Nu är man ett år äldre igendå.

Skakira i Söndags kväll...
Slocknade i mattes knä efter 2 dagars utställning
Gullungen

Shakira alldeles nytaget kort

Varenda vattenpöl ska provas

Full fart i BIS ringen i Lördags

Min vackra Lilly

Här vilar Shakira med alla sina syskon

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards