Alla inlägg den 4 januari 2018

Av Jaxgård - 4 januari 2018 02:30

Så är man hemma i Jomtien igen och lika varmt även här och solen gassar oavbrutet..
Igår tog vi färjan till vår favorit ö Koh Lan och det tar inte mer än 40 min. så kommer man till denna fina corall ö med kristallklart vatten och vit underbar sand .. vi hyrde en moppe och körde direkt till Nual Beach eller Monkey Beach kallas den också för det är fullt med apor på berget. .....
Vi hade en underbar fridfull dag och var inte hemma förran vid 19.00 tiden,vi köpte med oss pancaces med banana och åt upp den på terassen och man var ganska trött men vi åkte iallafall ut och tog en drink vid Night market och chillade i de fina sofforna de har där och kollade på folk....

Precis som i Koh Chang så är det fullsmockat med folk överallt men aldrig att det känns trångt och inga köer utan alla är så trevliga så det här är ju vårt andra hem heheeee

Klockan är 08.02 just nu och ser att de visar Tor De Skie på Tv och ska koka lite the...
Sen en tur till poolen och simma lite och sen vid 12.00 åker husse och jag till beachen....mina kompisar glass och donuts försäljaren väntar troget varje dag..
Hemma är allt väl med mina fyrfota vänner med Majken höglöner just nu så hon springer väl runt Elias och bjuder ut sig hela tiden.,,
Stackars Majken vet väl inte om att kulorna farit sin väg för länge sen..
Ha en fin fortsättning på året..,

Anländer till Koh Lan

Jag gillar denna Beach bäst

Vilar i de super sköna strandsängarna...

Min snälle man köpte en smarrig Mai Tai åt mig.. för det hör till... det gör vi varje gång vi kommer hit

Och det var den här trevlige killen som gjorde den....

Den ser väl läcker ut ...
Life is good!!!!!!!!!!!!!!!!!

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards