Alla inlägg den 13 mars 2017

Av Jaxgård - 13 mars 2017 14:15

Ledig ett par dagar och till och med solen tittade fram ett slag så tänkte att nu ska jag o vovvarna passa på att ta ett riktigt långt pass i skogen och sen stanna till på vårt grillställe och ha godisregn med morötter som jag skurit i småbitar för mina fyrfota älsklingar är tokiga i det.

Det var perfekta skoterspår med skare och vi gick rakt över sjön och när vi skulle in i skogen då vad händer dådå grrrrrr färska vargspår överallt så vad gjorde vi då VÄNDE hemåt så fort vi kunde såklart. Blir sååå less
Känner mig säkrare vid själva sjön så vovvarna fick leka där och det fick sitt godisregn också vid grillstället. Såg stora vargspår rakt mot vårt hus också vid sjön. "Pust"
Lilly mår bara bra och vi håller tummarna för att allt ska gå väl fram till valpningen.
Nu ska man städa lite och göra fint
Ha en fortsatt fin Måndag

Nytagen bild vid sjön

Lillys härliga ultrabild

Spännande att kolla in hästarna på andra sidan
(de är livrädda för dem men kaxiga på rätt sida om staketet)

Bröllop

Blivande mamma Lilly
( Love of My Life )

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Mars 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards