Alla inlägg den 9 juni 2015

Av Jaxgård - 9 juni 2015 18:25

Vilken härlig varm dag det har varit idag då....hästarna har ju kommit på sitt sommarbete och verkar ha det underbart... de "hänger" utanför vår grind mellan varven och kollar allt som händer här...verkar vara lugna fina hästar i år och tur är väl det då jag och bror min ska vara "hästvakter" i midsommar då husse och lillhusse ska åka MC till Vickes tjej i Vimmerby!!!!!!

Ska jobba hela midsommarhelgen så det blir lungt..idag har jag haft en kompis på besök och vovvarna blev ju stormande glada förstås....nu har jag anmält min yrhätta Lilly till 3 utställningar i Finland också, så vi kommer att ha fullt upp på vår väg till norra Finland ( även utsällning i Alfta/Piteå efter vägen) och vårt hus...har flera vänner som tjatat om att få följa med..men...vill vara själv med mina föräldrar och syskon däruppe..har ju flera kusiner också som ska ställa ut så det blir hur kul som helst!!!!

 

I helgen var även min gode vän Lena S på utställning med "Elsa"( C.L Call Me Silver Pearl) i Fagersta...hennes första i veteranklassen och blev Bis-3 med finfin kritik...SUPERBRA JOBBAT både vovve och matte   GRATTIS till er båda..
Hela min familj bara ÄLSKAR Elsa, som också har varit vår foderhund och mamma till 2 av våra kullar....vilken underbar vovve....hon ligger mig varmt om hjärtat   

 

Nä nu måste man ut i det fina vädret igen och kolla på mina fyrfota vänner!!

Kommer lite GAMLA arkivbilder igen Kram på er..

         

                       

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards