Alla inlägg den 11 mars 2015

Av Jaxgård - 11 mars 2015 22:19

Vad sägs om hemgjord pizza och sallad denna Onsdagskväll .. mums

Av Jaxgård - 11 mars 2015 15:37

Är så "sjukt" nöjd med dagen..har städat och skurat hela huset inklusive terassen där jag gjort det fint och mysigt för framtida lika soliga vårliga dagar....man är väl ledig ett par dar  så det gäller att passa på...håller på att tvätta upp wetbdeddar också till Jades valpar som ska se dagens ljus om ett par veckor..damen ifråga mår förträffligt och knallar med på våra "promisar" fast nu med lugnare tempo..hon har redan en riktig "kalaskula" så nu håller vi alla tummarna för att allt ska gå bra...ihelgen ska mina pojkar ta in valplådan också så allt är klart....

  Min stackars älskling Elias knallar runt med stödkrage igen då han drabbats av "hotspots"...han brukar ju åka nerför snödrivorna med huvet före som en säl och fjolla sig så nu har matte rakat ena kinden så det håller på att rätta till sig...ack ja,,,och det mitt i VINTERN!!!!

Nu ska vi ut i det vackra vädret för tredje gången idag..snön håller så sakta på att försvinna men vi har mycket kvar....

I morgon ska jag ta ledigt och åka och träffa Marie och vår rekordtjej "Macy"..Marie har ju egen salong och ska fixa mattes hår..ska bli så himla skönt!!!!

Till er alla..ha en fin fortsatt dag..

(här några GAMLA bilder igen från fotoarkivat)

             

                 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30 31
<<< Mars 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards