Alla inlägg den 5 oktober 2014

Av Jaxgård - 5 oktober 2014 13:00

Har ledig helg men har suttit vid datan hela morgonen och försöker att få ihop till en NY HEMSIDA...har ingen som kan uppdatera den gamla för den är så krånglig, så nu ska jag försöka få till en ENKLARE sort som jag klarar av själv att uppdatera....den blir ju inte närmelserikt lika bra som den gamla...men....bättre så här än ingen alls tänker jag då...

Så fort den är sånär klar så uppda                                       terar jag den....hej o hååå...


Kors i taket...nu tittar lilla solen fram...måste nog göra en paus och ta en promis med vovvarna....

Har fått riktig "vargfrossa" nu igen då en av mina vänners hundar blev anfallen av varg alldelles utanför deras gård här i byn häromdan....som tur var så var hennes  husse hemma och skrek till så stackars finaste flickan klarade sig med lite omplåstring....hudååååå!!!!!  stackarn får nog marddrömmar..

Är ju van att vandra fritt i de ljupaste skogarna med vovvarna...men..har fortfarande dem lösa för de går inte långt ifrån mig men så fort jag märker något konstigt  med vovvarna så vänder vi hemåt igen...sååå tråååkigt!!!!

Har iallafall stora öppna ängar att vandra på...

Nä måste dra nu....

här några gamla bilder igen...ha en fortsatt fin Söndag allihopa


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards