Alla inlägg den 14 januari 2014

Av Jaxgård - 14 januari 2014 17:28

VEM HAR knyckt min favoritfotölj nu då mens vi åt middag???????????????????

 

Söta Nelly förstås!!!!!!!!!!!!!kraaam....................

Huu, va det har varit kallt ute nu då, men det börjar bli lite varmare...är ledig ett par dar och i morrn är det "skönhetsvård" som gäller för mina fyrbenta älsklingar...även Katten Otto får sig en omgång och han kråmar sig som den värsta fjanten....han ÄLSKAR när man pysslar med honom  hej o håååå....

Har nu även fixat en lägenhet i Thailand...om en vecka bär det av...ska bli så skönt att komma till värmen och besöka alla våra vänner vi fått genom alla år därborta...mina hundpigor lillhusse och min broder fixar vovvarna o katten galant...ingen oro alls över det.....

Nu ska jag ner och äta middag...blir en varm soppa idag med alldeles nybakat grekiskt lantbröd från jobbet därtill..

Ha en fortsatt fin kväll....här blir det en riktig slapparkväll vid kaminen..

här en bild från nyåret..

 

så ett par bilder från i somras på busarna Lilly o Vera...BEST FRIENDS FOREVER::::

   

Så lite gamla bilder igen då...

                      

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards