Alla inlägg den 28 september 2013

Av Jaxgård - 28 september 2013 12:25

   

Så har en vecka gått igen och man har ledigt hela helgen...förra helgen var ju så himla trevlig när Karin var här några dagar med valpisarna Lilly och vera och deras mamma Nelly...JÄTTETREVLIGT hade vi och hann med att gå på både loppis samt utställning med våra fyrfota vänner...vi hann ta det lite lungt också och på kvällarna åt vi en massa god mat vid brasan.....med var min bror Putte  förutom familjen  

Just nu är det lite gråmulet och trist väder, men ska ut på en "powerwalk"   med Elias och Jade..sedan är det V75 som gäller på teven...spännande eftersom jag gör andelar på jobbet...usch...man vill ju att det ska gå bra så alla blir nöjda....

Har bara 4 skift kvar att göra på mitt gamla jobb..sedan blir det Norra Backia pch Coopp Extra som gäller,,,ska bli så roligt att få börja i en splitterny supermodern affär och i spelhålan så klart som jag bara älskar...

Ikväll ska man vara "chaufför" också.....husse, lillhusse samt brossan Putte ska till Rämshyttans Turistgård på "oktoberfest"..själv föredrar man att stanna hemma framför teven med vovvarna samt en pizza.....skönt det också...  och ha en jättefin fortsatt helg allihopa....

(här kommer några nytagna bilder på valparna)

       

och så lite gamla bilder här då...

         

   

             

       


Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards