Alla inlägg den 3 juni 2013

Av Jaxgård - 3 juni 2013 08:45

I går så flyttade vår allas kelgris "Lilleman" till sin nya helt underbara familj...han var ju bara hälften så stor som de andra när han föddes..men attan vad gossen har växt på sig....skiljer inte mycket nu och de andra kan ju försöka sig på att ta "nacksving" på gossen nu...han kan försvara sig hehee...du kommer att  få ett så fint labbeliv i din nye familj käre Max...(min man var fotograf på bilden nedan)

   


Solen skiner så underbart idag igen....Lilly och Maya som är kvar PROTESTERADE högljudt när jag la dem i valphagen igen efter att de varit ute och rejsat med Jade som sällskap...men gav dem 2 stora hudben att tugga på så det blev knäpptyst där inne......

här är några bilder jag tog på dem igår kväll...

       

och här är några bilder på de små när de var ca 6 veckor-....

     


Nu måste jag rusa iväg till jobbet igen,.....ha en fin dag allihopa

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards