Alla inlägg den 17 oktober 2013

Av Jaxgård - 17 oktober 2013 19:27

 

Trot eller ej...men nu snöar det faktiskt ute för fullt....hej å håå mitt i Oktober ,..men...det är ju älgjakt här just nu och då brukar det ju vara skitväder.....otroligt..men mina fyrfotavänner var ju överlyckliga förstås...

Här kommer några nytagna bilder på valpar från senaste kullen jag fått...

     

Annars så har det varit fullt upp med alla möjliga utbildningar jag fått göra här hemma på kvällarna för att få tillgång till alla spelmaskiner samt utbildning för hantering av livsmedel för vi ska ju även ha ett nytt kafé i spelhörnan....har säkert skrivit ut över 20talet Diplom....men nu är jag klar...och på jobbet är det den ena utbildningen efter den andra som avlöser varandra för att allt ska funka pefekt när vi öppnar nya butiken nästa Onsdag..men...va kul det är och bara trevliga kompisar har man fått...i morgon är det utbildning för de supermoderna kassorna och pengahantering....sen ska hela spelhörnan inredas.....man har fått en nystart så här i slutet av sitt arbetsliv....  

 

Nä... nu måste man rusa....eldar i kaminen så det är varmt och skönt...vovvarna väntar

Ha en fortsatt fin kväll...på Lördag  har jag bokat bord på Rommetravet och V75,,,hela familjen samt min bror samt andra vänner kommer förhoppningsvis att ha en givande dag ....vi har tävling.....ska se till att spö grabbarna med mest rätt...hehee...

(lite gamla bilder igen)

   

                           

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards