Alla inlägg den 7 maj 2012

Av Jaxgård - 7 maj 2012 09:32

Det har varit full rulle här i helgen...flera valpköpare har varit hit och kollat på sina blivande små "änglar" och nu i början av veckan kommer den sista familjen hit för att kolla på sin gula kille...alla är så oerhört engagerade och alla är omsprgsfullt planerade och efterlängtade...det känns så ljuvligt må ni tro..

I går fick de små vara ute en liten sväng när solen sken och vi passade på att ta lite bilder på dem igen...

I går morsse så  funkade inte min mobile helt plötsligt så där och valpköpare på väg...så vi fick rusa till Kupolen och nu äntligen så har jag en egen I phone...få se hur lång tid det tar tills jag lärt mig den hahaa...

Har inte varit säker på om "Jade" är dräktig förran igår för när hon åt så stack det ut en bula på höger sida..och seee...det var en valp jag kände va underbart för det är ju flera som väntar på en familjemedlem i den kullen också....det ska bli spännande för lilla ljuvliga "Jade" är ju helt #betagen" i små valpar och blir en underbar mor...


STORT GRATTIS!!! till Elsas dotter "SIGNE" (valparnas helsyster från förra kullen) som gick anlagsspår i viltspår igår och blev GODKÄND med äran...skulle fått HP om hon gått i öppenklaasen hade domaren sagt och tyckte hon var så duktig...bra jobbat matte Lena S....

Nää..snart måste jag rusa till jobbet igen...solen skiner även idag..

Ha en fin dag

           


 

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards