Alla inlägg den 9 april 2011

Av Jaxgård - 9 april 2011 16:04

"Jorma"

 Nu har jag bestämt vem Happy ska paras med....hon har inte börjat löpa ännu och hoppas att hon håller igen någon vecka till.....

 "Jorma"   Mallorn´s Ice Device...han finns hos Lena och Annual´s Kennel....han har CERT på utställning.....kommer upp på min hemsida inom kort...

här kommer en bild på "Happy också"

  Det blir alltså både gula samt svarta valpar i den här kullen...återkommer när hon börjat löpa....


Idag så besökte valparna vårt valphus och stora valphagen en stund och de kröp ihop i bädden tillsammans bara och var tillfreds..men mamma var ju med..

tog några bilder igen på de små "smultronknopparna".....man började ju sin yrkeskarriär i 18 årsålder i en fotoaffär där jag jobbade i 7 år....(Polyfoto,,numera Expert)

Solen skiner idag igen --måste ut med de stora i skogen nu när snön ÄNTLIGEN nästan försvunnit....

Ha en fin Lördag...här blir det slapparkväll framför teven igen...sköönt

        PS!!! Macy är KONSTANT hungrig stackarn..hon får mat flera gånger om dan..men..hörde nyss...hon "stal" kattmaten...(vår katt Otto kom också jamandes hit till mig och "klagade o skvallrade)  stackars Otto då..



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11 12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards