Alla inlägg den 22 februari 2011

Av Jaxgård - 22 februari 2011 19:11

Så har det hunnit bli Tisdag igen och jag hade en riktig "datakrasch" i helgen.....den bara la av helt så nu fick husse och lillhusse åka iväg och köpa en ny data till mig och försöker nu få allt att funka igen..ooohh så snabb denna är och har roat mig en stund med att göra lite ramar till bilder...imorgon hoppas jag att sonen kan föra över allt jag har lagrat i den gamla som nu varit på reparation och verkar funka..få ha den i reserv....

 

I Morgon ska jag och Vanja iväg och föröka ta lite fina bilder på vovvarna och hoppas att det är fint väder för kommer att uppdatera vår valpsida inom kort med senaste nytt....

Glädjande nog  verkar "Macy" att vara med valpar..ska träffa henne i morgon så då vet jag mera....hon bor ju hos Marie i Borlänge....

Det kommer lite mera nyheter om våra 2 planerade kullar till helgen...


Ha en fortsatt fin kväll

      

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
<<< Februari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards