Alla inlägg den 25 januari 2011

Av Jaxgård - 25 januari 2011 09:46

Så kom då äntligen Macy in i sitt höglöp .....och i går kväll när jag kom hem från jobbet så var det då dax att para dem och det gick som en dans...märkte redan igår morsse att det började närma sig för Elias ville ej lämna Macys sida utan följe varje steg hon tog....Söndag natt var fortfarande hur lugn som helst och de sov på bäddarna bredvid varandra ...men min pojke han är så himla duktig och klok,,vet PRECIS när det är dags.

Vi ska passa på att para dem igen vid middagsdax innan jag måste åka till jobbet igen...har haft långa pass nu i nåra dagar men blir ledig till helgen men ska då åka till Stockholm och Globen med två arbetskamrater och gå på GALAMIDDAG med Svenska Spel som vi blivit bjudna till....det blir jättetrevligt och de brukar ha riktigt bra artister inbjudna också.

Nä,,nu måste jag ut med vovvarna en vända...och nu håller vi tummarna att det ska bli valpar igen ..

Ha en fortsatt fin Tisdag


(sätter in lite diverse bilder jag hittat)

          

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards