Alla inlägg den 14 september 2010

Av Jaxgård - 14 september 2010 10:59

Är ensam hemma och försökte   själv på att ta lite nya bilder på valparna som nu är 6 veckor gamla...det är inte lätt ska jag säga men några foton fick jag till....det är en sån lugn och fridfull kull och allt har gått som en dans..lite skrämmande bra..ingen har ens varit lös i magen men de verkar så tillfreds med allt..en av de svarta pojkarna söker fortfarande en kärleksfull familj och ev.den svarta flickan också då jag ändrat mig till att behålla en av de gula flickorna istället...

Vår "Jade" håller som bäst att gå in i höglöp så det blir lite jobbigt för Elias i några dagar men han är så himla duktig...bryr sig inte alls den första tiden..min underbara Elias det är grabben det.

Nu ska jag ringa till Maria som ska "chippa" valparna och höra när hon kan komma hem till oss och sen ska vi beställa tid hos veterinären för besiktning och spruta nästa vecka...det blir fullt upp före  leveranserna  i slutet av nästa vecka.

bilderna är alldeles nytagna

ha en fortsatt fin Tisdag

          

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards