Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Jaxgård - 5 oktober 2010 12:34

Vaknade tidigt i morsse igen för sonen skulle skjussas till busshållsplatsen för avfärd till gymnasiet och sen skulle ju även vår svarte gosse "Storm" ha mat och rastas..han äter lika snabbt som våra stora vovvar gör fast han bara är 9 veckor...en matglad kille..sen fick han följa med i bilen när jag åkte iväg med sonen och han är så himla lugn och fin..sa inte ett pip utan satt bara så fint och kikade...även "Storm" ska flytta nu i helgen till sin nya familj och saknaden blir stor förstås som efter alla valparna som flyttat..får trösta mig med att alla fått så fina hem så man vet att de har det så bra.

Har sänt iväg lite uppdateringar till hemsidan nu på morgonen och hunnit med en promenad med de stora vovvarna så nu måste jag ner och laga lunch.

Ha en fortsatt trevlig Tisdag.


sätter in ett par bilder från Lenas och min utflykt i Söndags med valparna..

          



Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards