Alla inlägg den 19 september 2021

Av Jaxgård - 19 september 2021 15:53

Man har jobbat på härhemma hela veckan och målat och fixat i både kök och matrum.... nu känns det bara härligt....
Igår träffade jag ett par valpköpare till mig i Högbobruk och vi pratade om att ställa ut i Rättvik den 13-14 November (2 dagars och det är en SSRK/utställning... Lilian och Moa ville gärna vara med på en uppfödargrupp så just nu har vi redan Shakira, Pärlan som hade valpar nyligen och hennes dotter...min och Moas Roxie som hinner fylla 9 månader tills det..valpklass är det mellan 4-9 månader.
Nu ska jag ut och motionera flickorna och husse håller på att laga en läcker köttgryta som doftar ljuvligt..
Ha en fortsatt fin Söndag...

Shakira med brossan Bronco på besök... här är de 10 veckor

En av våra uppfödargrupper....
Elias är pappa till Signe och Allis som är kullsyskon

Underbara bilder från vår brygga i Taivalkoski.... här är Sahara bara 6 mån.
De älskar att sitta på bryggan och lyssna på barnen som simmar vid badstranden på andra sidan...

Här är Shakira och matte på utställning i Mjölby... sista gången innan coronan slog till...
Vann juniorklassen med CK
Vi fick fint besök av Shakiras helsyster Freja med matte Ann.. .( Pärlans kullsyster) så roligt att de kom..

Min sonhustru Nan var min kennelflicka när Pärlans kull föddes... nu har hon fullt upp i sina salonger både här o Thailand som hennes syster sköter..
(Obs... gillar att göra knäppa bilder hahaaa)

Hoppas vara i Thailand i vinter igen... här läskar man på en mai Tai...

Elias och Shakira var de bästa av vänner.. Elias visade henne stora världen.... de till och med tog en utflykt till Boxnan...(rymde)
Oj oj va skrämd jag blev ... men hittade dem efter vägen... Shakira tultade på bakom morfar så fint...

När familjen kommer på besök så gäller det blixtsnabbt att få hjälp med foton..
Min syster och hennes familj samt brossan här
Pärlans och Blues valpar är det här..

Shakira och Sahara på utställning i Malung och bra gick det...
Saharas första utställning var det här
Sahara BIR-valp och BIG 2
Shakira BIR och BIG 3

Släktträff här hemma med Karin

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards