Alla inlägg den 11 september 2021

Av Jaxgård - 11 september 2021 17:22

Jag skulle ju också varit på Labbeklubbens Club Show idag men gav återbud....
En som däremot började sin utställningskarriär i absoluta största konkuransen var Shakiras son TEDDY /Country Looks Take The Lead och fick fin fin kritik och behövde bara mer träning i ringen... gossen ville inte riktigt visa tänderna för domaren men det kommer...
En eloge till ägaren Lili Jadeby ...tufft och bra jobbat av er båda.

Av Jaxgård - 11 september 2021 11:24

Skulle varit på utställning båda dagarna men tyvärr blir det inställt.... Shakira är fortfarande lite för tung vilket ger tunga rörelser men vi tränar stenhårt ... och .. så fäller hon också som ett såll så ingen idé att åka just nu... Labbeklubbens clubshow har ca 165 hundar anmälda idag... pust
Matte och Alicia ska iväg senare till ängarna där vi kör apportträning... vi åker fyrhjuling såklart till Alicias glädje.
Ha en toppenhelg allihopa med era fyrfota vänner.

Lillys och Pokers dotter Molly född 2017
Så söööt

Mina flickor härhemma

Besök av min gode vän Karin o vovvarna
Hennes Nelly är Lillys och Veras mamma
Släktträff

Hon har vuxit på sig och blir nog utställning nästa månad om pälsen hunnit komma tillbaka.
En mer tillgiven och kärleksfull tjej går ej att finna.
Alltid vid min sida och skulle inte ens drömma om att smita... känns tryggt

Släktträff
På bilden
Mamma Nelly med döttrarna Vera och Lilly, Jade med dotter Maiken

Kanske kanske är man här till julen igen.. vi längtar sååå

Så här såg det ut när Victor och Nan gifte sig i Roi Et Thailand... oj oj.. ett minne för livet och brölloppet började exakt 8.30 på morgonen...

Ett andra bröllop hade Vicke och Nan här i Holmtjärn som jag fixade... på bilden med mig är min syster och hennes dotter Johanna

Shakira 4 mån
BIR samt BIS valp 2 dagar i rad i Rättvik/ssrk

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards