Alla inlägg den 7 september 2021

Av Jaxgård - 7 september 2021 20:03

Farmor och Alicia har varit på utflykt idag med fyrhjulingen och vovvarna var med såklart.
Hon älskar att leka med Shakira och Sahara och hade apporttävling med flickorna...... köpte en apportkastare och oj vad kul det var då..imorgon blir det toppväder så det blir nya äventyr imorgon....

På äventyr med Alicia och vovvarna...idag rymde faktiskt Alicia till farmor för första gången... vi bor ju bara 100 m ifrån varandra och hon blev lite sur när farmor åkte hem från dem och ville följa med hem men pappa o Alicia skulle ner till sjön och åka båt...
svarta maran kom ju hem med mig ...men ingen Shakira och helt plötsligt ser jag Alicia och Shakira komma springande tätt intill varandra nerför ängen... Shakira förstog att unga damen var på rymmen och var bodyguard åt henne och så beskyddande... hjärtat smälter av lycka... vilka fina flickor vi har..

Idag har jag min syster och Christina kört vårt första pass på Friskis o Svettis.... på Torsdag är det dax igen efter lång corona uppehåll... härligt

Lilly med valpar... det här är Shakiras mamma... så jag saknar henne fortfarande... min stora kärlek... valpar från år 2017

Med Shakira och Sahara vid vårt hus i Norra Finland förra sommaren... så underbart de hade det...

Lillys och Poncos valpar

Vå väg till Finland förra sommaren stannade vi till på 2 utställningar... gick hur bra som helst.... även utan päls för Shakira.. cert.. BIR
Sahara BIR valp

Shakiras och Finch valpar födda i Januari i år... älskar den här bilden på gänget

Från vårt hus i Finland förra sommaren... vovvarna älskar att vara här.. paradiset för dem.. Sahara är bara 6 månader här

En vacker bild på Leon som är son till Luna

Överst vår Elias som gick bort före Jul .. nästan 14 år gammal..
Nedanför Macy med valpar som Elias var pappa till..

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards