Direktlänk till inlägg 17 augusti 2021

Hektisk vecka...

Av Jaxgård - 17 augusti 2021 14:13

Det har varit full fart hela veckan här hemma... besök av gamla kompisar som vi brukade åka på MC semester med till Österrike varje sommar med och några väninnor till mig som hälsade på och vi åt smörgåstårta och drack lite vin därtill... tack så mycket..jättetrevligt att ni kom.
Idag är det skitväder så tar det lite lungt..
Har fått en ny bästis av Nina som har en häst här på sommarbete och som är här nästan varje dag och smörjer in sin häst och hon är verkligen en riktig djurvän och passar på att pyssla om allihopa...häromdan hände det nästan en katastrof i hästhagen.... gick med mina vovvar lösa i hagen för de brukar inte smita ... men... de hörde Ninas röst i hagen bland hästarna och drog iväg som kanonkulor och vad hände!!!!!! En häst som heter Eva blev skogstokig på hundarna och började jaga dem med öronen bakåt och skulle ha ihjäl dem.... som tur var hann Nina slänga en burk i baken på henne så hon lugnade sig lite .. men... det kunde blivit en katastrof ... och husse han säger att alla är så snälla...hahaaa
Höres

Farmors älskling hälsar på hästarna

I den här kullen på 11 valpar föddes Shakira för 3 år sen

Det här är Shakiras pojke Sir Henry...
Hans matte Siw skriver mycket roliga äventyr de har för sig på Labrador.se
Här står han i givakt efter att någon ropat Henryyyy på teven och kom galopperande från ett annat rum.
Stolt mamma är Shakira

Farmors hjälpreda

Underbar utflykt med flickorna... ock såklart... Sahara jagar småfisk som vanligt... underbara tjej... hon är verkligen en kärleksfull flicka

Älskar den här bilden på Yllet...Kullbror till Lilly som är Shakiras mamma..

Furuvik

Vår son med familj på middag

Tiden går ... nu 3 år sen vår son gifte sig här i Holmtjärn och samtidigt döptes Alicia ...
Året före gifte de sig i Thailand... ett äventyr jag aldrig glömmer...

Bröllop i Thailand med Nans föräldrar...
60 gäster och ett riktigt äventyr var det

Helsyskon är dessa två..
Pärlan och Shakira... ser ni kärleken mellan dessa

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jaxgård - Tisdag 16 april 23:01

Nu är det inte så lång tid kvar innan Shakiras och Dollars valpar skall födas Men Shakira mår bara bra och är hur pigg som helst på våra promenader Sahara fick labbefnatt idag men Shakira tog det lugnare Håller på att fixa allt nu till valpning...

Av Jaxgård - Fredag 5 april 16:49

Shakira har redan blivit rejält tjock och ska valpa i slutet av månaden för leverans i Juni Det blir som jag skrivit enbart gula valpar i kullen och välkomna att kontakta mig för mera info om kullen. Önskar alla en trevlig helg och vi har fått ...

Av Jaxgård - Söndag 31 mars 10:47

Det är nu 4 veckor sen jag parade Shakira med Dollar Och det verkar som att hon är dräktig för hon har gått upp rejält i vikt Så om ni är intresserade av gula valpar som är leveransklara i mitten av Juni är ni välkomna att kontakta mig för mera i...

Av Jaxgård - Onsdag 13 mars 13:10

För 2 veckor sen parade jag min Shakira med en gul hane som heter Dollar hos Annuals kennel Det var en av de vackraste pojkar jag sett på år och dar Så där LAGOM på allt och med härligt temperament Hoppas lyckan är med med oss så väntar vi förhop...

Av Jaxgård - Söndag 18 feb 16:08

Händer väl inte så mycket just nu men nu har Shakira börjat löpa och ska ögonlysa henne på Onsdag Vi har lite på gång just nu och återkommer om det inom kort Om det går som jag vill så blir det super super bra Har spanat in en vacker gul gosse...

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards